Buku Asas Pemasaran

Buku yang sesuai untuk penuntut jurusan Pengurusan, Pemasaran, Ekonomi, Pengurusan Perniagaan, Pentadbiran Perniagaan, Pengurus & Esekutif Sektor Awam dan Swasta.
Ini adalah review ringkas tentang buku Asas Pemasaran ini. Sekiranya anda ingin tahu bagaimana membina hubungan dan nilai melalui pemasaran? buku ini boleh menjawab segalanya.
Selain itu, buku ini juga mengajar anda bagaimana menganalisis peluang pasaran dan memilih pasaran sasaran.
Dalam pada itu, melaluinya juga anda boleh mengetahui bagaimana penentuan harga dan kaedah penentuan harga.
Buku Asas Pemasaran ini juga memberikan maklumat saluran pemasaran dan penguasaan logistik. Turut dinyatakan juga tentang peruncitan dan pemborongan.
Melaluinya juga anda boleh mengetahui bagaimana strategi komunikasi pemasaran berintergarsi. Anda juga didedahkan dengan bagaimana pengiklan, promosi jualan dan perhubungan awam.
Sememang berbaloi untuk membelinya sebab maklumat promosi keluaran, penjualan peribadi dan pengurusan jualan serta mengurus usaha pemasaran iaitu cara menarik, mengekal dan membina pelanggan.
Maklumat ini secara tidak langsung membolehkan anda mempelajari cara pemasaran global dan E-Pemasaran. Boleh email ke straightbrain@gmail.com atau sms ke 014 587 5518 sekiranya berminat.

Comments

Popular posts from this blog

Apa itu IV dan DV dalam proposal atau tesis anda?

Khas Untuk PJJ

PRINSIP PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK