Cross Cultural Management

The purpose of this assignment is to develop learners’ ability to evaluate the influence of the cultural spheres in improving the competitive advantage of a company.

Tujuan tugasan ini adalah untuk membangunkan keupayaan pelajar untuk menilai pengaruh bidang-bidang kebudayaan di dalam meningkatkan kelebihan daya saing sesebuah syarikat.

Choose a company and evaluate the influence of the cultural spheres in improving the competitive advantage of the company in today’s business world.

Pilih satu syarikat dan buat penilaian terhadap pengaruh bidang-bidang kebudayaan ke arah meningkatkan kelebihan daya saing syarikat tersebut di dalam dunia perniagaan masa kini.

Tugasan ini sebenarnya kami pernah buat sebelum ini cuma mungkin soalannya diubah-ubah setiap semester. Namun kehendak soalan sebenarnya adalah hampir sama setiap semester.

Sekiranya anda semua berasa pening sebab dah takdea idea, sibuk menguruskan kerja sehingga tidak ada masa untuk membuat tugasan. Anda boleh terus ke SINI untuk mendapatkan tips membuat tugasan atau ke SINI untuk mendapatkan contoh tugasan terdahulu sebagai rujukan.

Popular posts from this blog

Apa itu IV dan DV dalam proposal atau tesis anda?

Khas Untuk PJJ

PRINSIP PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK