PENTADBIRAN PERSONALIA DALAM PENTADBIRAN AWAM

Pentadbiran personalia merangkumi beberapa fungsi tertentu. Huraikan fungsi pentadbiran personalia yang di jalankan oleh jabatan/ unit personal atau pengurusan sumber manusia di tempat anda berkerja. Huraikan faktor faktor yang mempengaruhi pengurusan personalia di tempat anda berkerja. Apakah penambahbaikan yang perlu dilakukan agar pentadbiran personalia seiring dengan keadaan dan keperluan semasa

isi kandungan perlu merangkumi

1 penerangan tentang personelia
2 penerangan tentang fungsi personelia di tempat kerja anda
3 pendapat atau komen tentang (2 )
4 Faktor yang mempengaruhi pengurusan personalia dan
5 Cadangan Penambah baikan

contoh soalan exam-Klik Sini

Khidmat Menaip Assignment kerana kesuntukan masa, kekurangan buku rujukan dan takde idea Klik Sini or dapatkan contoh Assignment di Sini

Comments

Popular posts from this blog

Apa itu IV dan DV dalam proposal atau tesis anda?

Khas Untuk PJJ

PRINSIP PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK