MARKETING MANAGEMENT I PENGURUSAN PEMASARAN I
TUJUAN
Tujuan tugasan ini adalah untuk membangunkan kebolehan pelajar untuk membincangkan strategi-strategi, kelebihan-kelebihan dan kelemahan-kelemahan pemasaran perhubungan pelanggan (CRM) dalam mengurukan sebuah perniagaan.
KEPERLUAN
Andaikan bahawa adalah pengurus besar syarikat peruncitan barangan mewah di Malaysia, contohnya Burberry, Prada dan Coach. Sediakan satu laporan mentaksirkan keperluan untuk pemasaran perhubungan pelanggan (CRM) dengan menonjolkan kelebihan-kelebihan dan kelemahan-kelemahan kepada perniagaan tersebut.
1.0 Pengenalan
2.0 Strategi-strategi pemasasran perhubungan pelanggan (CRM)
3.0 Kelebihan-kelebihan CRM terhadap syarikat peruncitan barangan mewah
4.0 Kelemahan-kelemahan terhadap syarikat
5.0 Ringkasan
Tugasan ini sebenarnya kami pernah buat sebelum ini cuma mungkin soalannya diubah-ubah setiap semester. Namun kehendak soalan sebenarnya adalah hampir sama setiap semester.
Comments
Post a Comment