MARKETING MANAGEMENT I PENGURUSAN PEMASARAN I
PURPOSE
The purpose of this assignment is to develop the learners’ ability to discuss strategies, advantages and disadvantages of customer relationship marketing (CRM) in managing a business.
REQUIREMENT
Assume that you are the general manager of a luxury retail company in Malaysia, for examples Burberry, Prada, and Coach. Prepare a report to assess the need for customer relationship marketing (CRM) by highlighting its advantages and disadvantages to the business.
TUJUAN
Tujuan tugasan ini adalah untuk membangunkan kebolehan pelajar untuk membincangkan strategi-strategi, kelebihan-kelebihan dan kelemahan-kelemahan pemasaran perhubungan pelanggan (CRM) dalam menguruskan sebuah perniagaan.
KEPERLUAN
Andaikan bahawa anda adalah pengurus besar syarikat peruncitan barangan mewah di Malaysia, contohnya Burberry, Prada, dan Coach. Sediakan satu laporan mentaksirkan keperluan untuk pemasaran perhubungan pelanggan (CRM) dengan menonjolkan kelebihan-kelebihan dan kelemahan-kelemahan kepada perniagaan tersebut.
1.0 Pengenalan mengenai syarikat peruncitan barangan mewah di Malaysia yang telah dipilih
2.0 Huraian mengenai strategi-strategi pemasaran perhubungan pelanggan (CRM) secara umum
3.0 Perbincangan tentang kelebihan-kelebihan CRM kepada syarikat peruncitan barangan mewah di Malaysia yang telah dipilih
4.0 Perbincangan tentang kelemahan-kelemahan CRM kepada syarikat peruncitan barangan mewah di Malaysia yang telah dipilih
5.0 Ringkasan
Tugasan ini sebenarnya kami pernah buat sebelum ini cuma mungkin soalannya diubah-ubah setiap semester. Namun kehendak soalan sebenarnya adalah hampir sama setiap semester.
Comments
Post a Comment